V lete opäť naplno
Posledné mesiace sú v znamení debát marketérov, analytikov, mediálnych plánovačov – všetkých ktorý sa musia rozhodnúť. Investovať do reklamy alebo počkať na jeseň? A ako komunikovať, ísť vlnou súcitu a solidarity alebo sa tváriť, že sa nič nedeje? Kto zvolil správne a kto horšie... alebo je to všetko jedno – to ukážu až spätné analýzy. Otázkou je, kto získa výhodu. Ten kto po celú dobu so zákazníkom komunikoval a jeho brand mu bol dostupný, alebo ten, kto bude vyčkávať?
Pre nás v PPM je teraz na začiatku Mája situácia zreteľnejšia. Leto prinesie každopádne úľavu, pribudne otvorených predajných plôch, počet nakupujúcich porastie (nie že by do teraz príliš poklesol) a rozhodne sa tento rok nebude konať veľký odliv do zahraničia ako to býva zvykom. Ani prípadný pokles rodinných rozpočtov nebude mať na nákupy zásadný vplyv. V drvivej väčšine sme zvyknutí promovať produkty každodennej spotreby. A to si odpustí málokto. Preto sa na leto tešíme a pripravujeme sa naopak na nápor počas neatraktívnej ,, uhorkovej sezóny“.
Avšak zmenu v chovaní zákazníkov samozrejme vnímame a my sa meníme s ňou. Offline aktivácia sa v priebehu času mení a rovnako tak sa mení aj spôsob ako ju vnímajú zákazníci. Osvedčené funkčné metódy sa dnes stávajú menej účinné. Aj preto sme sa spojili s kreatívcami z poľa marketingu a inovácii a vytvorili tím, ktorý hľadá nové cesty ako dopriať zákazníkom reálny a zapamätateľný zážitok so značkou.
Pripravujeme kampane, ktoré reflektujú spoločenské zmeny a myslia pritom na nové hygienické štandardy. Do offline kampaní premyslene zapájame aj digitálnu komunikáciu.
Novinkami z našej dielne sú technológie (sense motion, virtuálna asistentka, QR, AR/VR a ďalšie), ktoré dokážeme využiť v rámci aktivácie ako v retaile, tak mimo neho.
Radi vám pripravíme koncept, ktorý bude v tohoročnom zvláštnom lete skutočne účinný a neprehliadnuteľný. Myslite na to, že jeseň, na ktorú sa veľa rozpočtov stále odsúva, nie je možné nafúknuť, bude ťažké sa v tých ,,davoch“ presadiť.