Prinášame do retailu viac zážitkov

17. 09. 2020

Svet sa mení a my sa meníme s ním. Spotrebiteľské chovanie sa vyvíja až skokovo a z prieskumu vieme, že štandardné promotion už nevzbudzuje toľko potrebnej pozornosti ako predtým.

Aj preto prichádzame s vlastnou filozofiou Real Feel, ktorá bude prinášať do retailu viac inovácií, zážitkov a digitálnu podporu. Retail vnímame ako neoddeliteľnú súčasť mediálneho mixu a i preto budeme prinášať strategickejšie koncepty, ktoré i v prostredí predajne nadviažu na komunikáciu značky.

Aktuálne štartujeme dlhodobú kampaň na jeden z kľúčových produktov Spontex a to najkompaktnejší systém ES+Compact, ktorý vyniká tým, že jeho vedro sa vojde v byte úplne všade, ale hlavica mopu je naopak tak veľká, že umyje akékoľvek veľké plochy.

Chceli sme sa vyhnúť klasickým predvádzacím akciám, ktorým sa veľká časť zákazníkov automaticky vyhne a preto sme koncept malé vedro/veľký mop využili tak, aby sme v predajniach zastavili maximum zákazníkov a naviac aby si značku zapamätali.

Pre prvú vlnu akcií, ktoré sme museli kvôli súčasnej situácii realizovať s množstvom obmedzení, sme pripravili do hypermarketov náš malý byt iluzií, v ktorom zákazníkov zväčší a zmenší špeciálne zrkadlá. Zábavnou formou si tak môžu uvedomiť výhody samotného produktu, ktorý je tak malý, že sa zmestí všade, ale i tak veľký, že sa postará i o veľký byt.

Pre ďalšiu vlnu aktivity pripravujeme i strategickú digitálnu podporu, ktorá efektívne prepojí in-store aktivity s online prostredím a zvýši dopad promotion.

Keď sa pozrieme na prvé čísla, ktoré môžeme porovnať s predchádzajúcimi aktivitami na rovnaký produkt, tak i napriek covid situácii dosahujeme vďaka novej mechanike návštevnosť pozície o 32 % väčšiu a predaj sa zatiaľ zvyšuje o takmer 20 %

Ako to išlo na prvých akciách v CZ si môže pozriet v našej fotogalérii. Tešíme sa na Vás v priebehu októbra v slovenských obchodoch.