Efektívne promo za najnižšiu cenu nefunguje

22. 01. 2015

Od januára 2015 sa spoločnosť Henkel rozhodla ukončiť spoluprácu s dodávateľom promotion v sieti Tesco a Ahold a vracia sa v týchto sietiach k ppm factum.

Rozhodnutie padlo po dôkladnej analýze efektívnosti akcií (porovnanie konkrétnych realizovaných projektov a vyhodnotenie predajných dát z jednotlivých reťazcov). 
I napriek tomu, že existujúci prenajímateľ plôch v sieti Tesco poskytoval služby promotion formou tzv. "Easy proma", pri ktorom neúčtoval poplatok za prenájom plochy, analýza preukázala neefektívnosť takéhoto spôsobu podpory predaja. 

Štúdia, ktorej detaily sú k dispozícii v priloženom súbore ukázala, že z hľadiska úspešnosti akcií nevyhráva cena za realizáciu ale prepracovaná systematická práca pri vzdelávaní promo tímov a hlavne marketingový koncept, ktorý sa opiera o stratégiu jednotlivých značiek.  Hosteska v tričku pri regáli v dnešnej dobe v záplave konkurenčných aktivít už jednoducho nestačí. 

Neváhajte nás kontaktovať v prípade, že i Vás zaujíma systém efektívneho sales promotion. 

Váš tím ppm factum