Valentín so značkou Milka
Už siedmi rok sme pre spoločnosť Mondelez pripravili zamilované Valentínske promo, ktoré malo za cieľ motivovať spotrebiteľov v českých a slovenských hypermarketoch k nákupu hero produktu kampane „Milka I Love You“.
Pre túto prvú post-covid kampaň, kedy bola po dlhšej prestávke umožnená realizácia fyzického promotion na predajniach, sme sa opierali o atraktívne POSM, skvelé darčeky a masívne hardsell promo prostredníctvom profesionálnych hostesiek.
V tejto kampani sme sa museli vysporiadať s novým nastavením spotrebiteľov po dlhotrvajúcej covid situácii, zároveň sme v teréne potrebovali každý deň viac ako 180 promotérov, čo po dlhšej prestávke a celkovej zmene v oblasti pracovného trhu práce bola pomerne výzva.
I napriek tomu sme behom 3 dní zrealizovali kompletných 320 akcií naprieč obchodnými sieťami na Slovensku a v Čechách.
Naše hostesky a celková mechanika aktivity docielila prekročenie forecastu, čo považujeme vzhľadom k ešte určitej ostražitosti spotrebiteľov po covid situácii za skvelý výsledok.
O vydarenej aktivite sa môžete sami presvedčiť v našej galérii.