Give your customer a perfect date

18. 02. 2021

Dnes, kedy si život riadime cez internet, sa nakupovanie a randenie zbližuje viac a viac. Máte hlad? Otvoríte aplikáciu a do hodiny máte jedlo na stole.

Rande? Opäť stačí apka a je za pár minút dohodnuté.

A keď nie ste spokojní? Vďaka technológiám môžete tovar vrátiť a i človeka zo svojho digitálneho sveta jednoducho odoberiete.

  

E. Royzman, americký profesor psychológie, dáva študentom tento test:

200 bodov rozdeliť do 4 kategórií: vzhľad, príjem, láskavosť, vernosť. Podľa Royzmana mužom ide hlavne o krásu – bez väčšinou nebude ani prvé rande. U žien ide o komplexnejšie rozhodnutie, kde vzhľad nie je až tak zásadný.

Zaujíma snáď ženy viac faktorov?

Podľa asociácie POPAI CE to tak naozaj je – a to aj v obchode. Muži nepozerajú na cenu a snažia sa vybrať čo najrýchlejšie. Ženy sledujú pri nákupe oveľa viac faktorov a trávia výberom viacej času.


Znalosti o randení sa dajú uplatniť aj na zákazníkov. Rovnako ako na prvom rande, väčšinou partnera nepoznáme ale túžime nadviazať vzťah. Chceme zaujať a urobiť dobrý prvý dojem, bez ktorého nebude ďalšie stretnutie.


S REAL FEEL sa rovnako citlivo ako na zoznamke môžete prezentovať i zákazníkom. Hlavným cieľom v biznise i v živote je budovanie vzťahu založenom na dôvere a spokojnosti.

S REAL FEEL smerujete k love brandu už od prvého stretnutia.

 

 

 

#chciREALFEEL

https://realfeel.sk/

https://www.instagram.com/realfeelcz/