Rexík Zóna na rodinných festivaloch
19. 06. 2019
Pre spoločnosť Henkel sme navrhli novú aktivitu, ktorá si kladie za cieľ osloviť a budovať vzťah so spotrebiteľmi značky Rex. Pretože kľúčová cieľová skupina sú prevažne rodiny s deťmi, pripravili sme veľkú Rexík Zónu, ktorá je plná zábavných aktivít.
Značka Rex dlhodobo podporuje radu ekologických projektov a inovuje vlastné portfólio výrobkov tak, aby mali minimálny dopad na životné prostredie. Návštevníkov zóny sme prostredníctvom aktivít, ktoré boli poňaté zábavnou formou, uviedli do problematiky ochrany životného prostredia a ekológie.
Prvá akcia prebehla na slovenskom festivale Festík a návštěvnosť Rexík Zóny trhala rekordy.
Ako si návštevníci akciu užili, si môžete pozrieť v našej fotogalérii.