Retailová kampaň v online? Áno! Karamelové Latté od Tassimo.
Počas najprísnejších epidemiologických opatrení sme dostali od Jacobs Douwe Egberts pomerne vzrušujúcu výzvu.
Zoznámiť spotrebiteľov s novou letnou príchuťou kapsúl pre systém Tassimo a podporiť predaj v retaili, a to bez možnosti samplingu kvôli opatreniam.
Spoločne s klientom sme si stanovili tieto výzvy:
- Zvýšiť predaj nových kapsúl Iced Karamel Latte a nového kávovaru Tassimo Bosch Style
- Priviesť zákazníkov na nové web stránky Tassimo
- Zaujať mladšiu cieľovú skupinu
REAL FEEL sme v ppm založili práve kvôli podobným výzvam, ktoré umožňujú pozerať sa na retail trochu viac komplexnejšie. Pre Tassimo sme s našim kreatívno-strategickým tímom pripravili efektívnu integrovanú awareness kampaň, v rámci ktorej sme využili všetky dostupné formáty. Kampaň sme pripravili pre Českú a Slovenskú republiku.
Retail dnes nie je len fyzický obchod. Nová situácia nás núti viac ako inokedy analyzovať cestu zákazníka ešte pred tým ako samotný nákup uskutoční a ideálne sa mu venovať aj po jeho realizácii.
Práve preto sme do kampane zahrnuli viaceré formáty:
In-store – špeciálne hangeri na produktoch, ktoré cez QR kód vedú zákazníka k spotrebiteľskej súťaži na webe tassimo.sk. Pred spustením sme klientovi odporučili i hygienu samotného webu a upravili i customer journey tak, aby sme zachytili maximum leadov pre budúcu komunikáciu. Účasť v letnej hre bola podmienená nákupom produktu.
On-line podpora – atraktívna bannerová reklama s presným cielením.
Social media – kreatívna komunikácia na Facebooku a Instagrame. Zapojenie menších a výraznejších influencerov spolu s atraktívnou súťažou
Micro influencers – spoločne s brand awareness sme chceli produktu zabezpečiť aj trial. Preto sme vybrali vhodných influencerov s Testujto.cz, čo je komunita 80 000 testerov, mikro-influencerov, s ktorými realizujeme veľa zaujímavých aktivít. Vzorku novej kapsule sme zaslali relevantným majiteľom kávovarov Tassimo a oni sa už postarali cez svoje sociálne siete o ďalšie komunitné zdieľanie zážitkov s novou príchuťou. Zároveň sme získali i množstvo pozitívnych hodnotení na Heureka.cz/sk, ktorá bola s celou kampaňou prepojená.
E-commerce – stále sa meniace trendy v nakupovaní smerujúce stále viac k online, sme podchytili banerovou komunikáciou, ktorá bola cielená i na zákazníkov, ktorí by štandardne aktivitu v retaili nezachytili. Prostredníctvom špeciálneho kódu sme ich nasmerovali na e-shop Alza.sk, kde sa po nákupe mohli zúčastniť našej Tassimo letnej hry.
Špeciálna komunikácia – pre zvýšenie brand awareness u pomerne mladej cieľovky (18 – 25) sme pripravili špeciálnu augmented reality hru na Instagrame. Cieľom bolo zábavnou formou predstaviť značku a novú karamelovú príchuť Tassimo.
Vďaka tomuto omnichannel riešeniu sme získali image a brand building podporujúci dlhodobý predaj celého sortimentu Tassimo.
Nižšie sa môžete pozrieť na materiály, ktoré sme pre nášho klienta vytvorili.