Kreatívna digitálna kampaň Spontex rukavice
Pre spoločnosť Spontex sme začiatkom septembra ukončili prvú fázu dlhodobej komunikácie, ktorá sa teraz orientovala hlavne na online prostredí.
Situácia
V dobe pandémie vzrástol veľmi výrazne záujem o hygienické a sanitárne prostriedky, predovšetkým v kategórii rukavíc. Spoločnosť Mapa Spontex CE, s.r.o. chcela využiť tohto vysokého dopytu pre svoju značku rukavíc Spontex. Preto sme prišli s kreatívnou digitálnou kampaňou.
Cieľ kampane
Nosenie rukavíc je normálne, dlhodobo až trendy, naviac s rukavicami Spontex v popredí.
Realizácia kampane:
Predstavenie rukavíc v mnohých nečakaných situáciách, v ktorých sa dajú úspešne využívať.
Headline: „Hýčkejte si své ruce, ať děláte cokoliv...“
- Awareness - lifestyle podpora rukavíc na jednorázové i na viacnásobné použitie
- Vytvorenie vizuálneho štýlu
- Online aktivity
- Návrh nového štýlu webu
- Digitálna súťaž na sociálnych sieťach s darčekmi Spontex za online aktivitu
- Využitie influencerov
- Návrhy pre ďalšie využitie rukavíc SPONTEX v budúcej online komunikácii
Výsledky kampane:
- Nový svieži vizuálny štýl značky SPONTEX – inspiračné fotografie
- Nový web - využitie nových vizuálov – prehľadnosť, jasná message
- Sociálne siete
- Facebook – komunikácie produktových benefitov prostredníctvom lifestylových fotiek reálnych situácií využívania rukavíc Spontex
- 65 609 unikátnych užívateľov s frekvenciou 2,30
- 1 262 klikov na web s priemernou cenou 13 Kč
- Instagram
- 6 príspevkov, 9 organických Stories vlastnej tvorby, zdieľanie Stories od influencerov
- 153 477 unikátnych užívateľov s frekvenciou 1,70
- Facebook – komunikácie produktových benefitov prostredníctvom lifestylových fotiek reálnych situácií využívania rukavíc Spontex
- Influenceri
- celkom 378 863 impresií
S ďalšími časťami kampane sa za chvíľu môžete stretnúť v e-commerce a klasickom retaily.
Niektoré prvky komunikácie prikladáme k pozretiu.