Kreatívna digitálna kampaň Spontex rukavice

30. 09. 2021

Pre spoločnosť Spontex sme začiatkom septembra ukončili prvú fázu dlhodobej komunikácie, ktorá sa teraz orientovala hlavne na online prostredí.

 

 

Situácia

V dobe pandémie vzrástol veľmi výrazne záujem o hygienické a sanitárne prostriedky, predovšetkým v kategórii rukavíc. Spoločnosť Mapa Spontex CE, s.r.o. chcela využiť tohto vysokého dopytu pre svoju značku rukavíc Spontex. Preto sme prišli s kreatívnou digitálnou kampaňou.

 

Cieľ kampane

Nosenie rukavíc je normálne, dlhodobo až trendy, naviac s rukavicami Spontex v popredí.

 

Realizácia kampane:

Predstavenie rukavíc v mnohých nečakaných situáciách, v ktorých sa dajú úspešne využívať.

Headline: „Hýčkejte si své ruce, ať děláte cokoliv...“

  • Awareness  - lifestyle podpora rukavíc na jednorázové i na viacnásobné použitie 
  • Vytvorenie vizuálneho štýlu
  • Online aktivity
    • Návrh nového štýlu webu
    •  Digitálna súťaž na sociálnych sieťach  s darčekmi Spontex za online aktivitu
    • Využitie influencerov
    • Návrhy pre ďalšie využitie rukavíc SPONTEX v budúcej online komunikácii

 

Výsledky kampane:

  • Nový svieži vizuálny štýl značky SPONTEX – inspiračné fotografie
  • Nový web -  využitie nových vizuálov – prehľadnosť, jasná message
  • Sociálne siete
    • Facebook – komunikácie produktových benefitov prostredníctvom lifestylových fotiek reálnych situácií využívania rukavíc Spontex
      • 65 609 unikátnych užívateľov s frekvenciou 2,30
      • 1 262 klikov na web s priemernou cenou 13 Kč
    • Instagram
      • 6 príspevkov, 9 organických Stories vlastnej tvorby, zdieľanie Stories od influencerov
      • 153 477 unikátnych užívateľov s frekvenciou 1,70

 

  • Influenceri
    • celkom 378 863 impresií

 

S ďalšími časťami kampane sa za chvíľu môžete stretnúť v e-commerce a klasickom retaily.

Niektoré prvky komunikácie prikladáme k pozretiu.